رزرو آنلاین اقامتگاه

سفرپین سامانه جامع رزرو آنلاین و بانک اطلاعاتی اقامتگاه های گردشگری در ایران است.

رزرو آنلاین اقامتگاه

سفرپین سامانه جامع رزرو آنلاین و بانک اطلاعاتی اقامتگاه های گردشگری در ایران است.

سفرپین سامانه جامع رزرو آنلاین و بانک اطلاعاتی اقامتگاه های گردشگری در ایران است که با هدف دسترسی آسان و بدون واسطه مسافران به اطلاعات اماکن اقامتی تاسیس گردیده است.

  • ۰
  • ۰

آستارا شهری است که جاذبه های طبیعی و گردشگری آن هر توریستی را شگفت زده می کند. یکی از این جاذبه های طبیعی، تالاب استیل است. تالاب استیل دارای چشم انداز فوق العاده ای از کوهستان، جنگل و زمین های کشاورزی است و 13 متر پایین تر از سطح دریا واقع شده است. این تالاب در زبان محلی با نام هستل نیز شناخته می شود که به معنای آبگیر است. بخشی از آب این تالاب از طریق چشمه و بخش عمده آن از طریق باران تامین می شود.

در قسمت غربی این تالاب درختان توسکا را مشاهده خواهید کرد که از شگفتی های این تالاب به شمار می روند. جالب است بدانید این تالاب با نام تالاب متحرک نیز شناخته می شود که درختان توسکا دلیل این نامگذاری هستند. ریشه این درختان در آب است و به همین دلیل همواره در حال جابجایی هستند.

با گنبد کاووس آشنا شوید.

تالاب استیل آستارا

گونه های جانوری تالاب استیل

تالاب استیل از تالاب های دائمی و آب شیرین کشور است که هجوم پرندگان مهاجر و کمیاب، زیبایی آن را چند برابر کرده است. این پرندگان که از دسته پرندگان مهاجر به شمار می روند از مناطقی مانند اروپای مرکزی، شمال دریای خزر و مناطق قطبی به این ناحیه پرواز می کنند. این تالاب دارای گونه های مختلف ماهی، از جمله کپور و اردک ماهی است که این امر باعث شده تالاب استیل به مکان مناسبی برای قایق سواری و ماهیگیری تبدیل شود. از گونه های جانوری دیگر که در این ناحیه زندگی می کنند می توان به انواع مار، لاکپشت و نوعی موش بزرگ تالابی به نام نوتریا اشاره کرد.

برای مشاهده ادامه مطلب کلیک کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی