رزرو آنلاین اقامتگاه

سفرپین سامانه جامع رزرو آنلاین و بانک اطلاعاتی اقامتگاه های گردشگری در ایران است.

رزرو آنلاین اقامتگاه

سفرپین سامانه جامع رزرو آنلاین و بانک اطلاعاتی اقامتگاه های گردشگری در ایران است.

سفرپین سامانه جامع رزرو آنلاین و بانک اطلاعاتی اقامتگاه های گردشگری در ایران است که با هدف دسترسی آسان و بدون واسطه مسافران به اطلاعات اماکن اقامتی تاسیس گردیده است.

  • ۰
  • ۰

شهرستان دماوند منطقه ای سرسبز و زیبا است که جاذبه های گردشگری آن توریست های زیادی را به خود جذب می کند. شهرستان دماوند منطقه ای مسکونی به حساب می آید و قدمت آن به دوران هخامنشیان و مادها باز می گردد. در این مطلب با برجسته ترین جاذبه های گردشگری دماوند آشنا خواهید شد.

 

قله دماوند

قله دماوند با ارتفاع 5671 متر بلندترین قله در رشته کوه البرز است و در فاصله 75 کیلومتری شمال تهران واقع شده است. دامنه ی این قله زیبا در ارتفاع 2000 تا 3500 متر پوشیده از گل های شقایق است که منظره ای جذاب و دیدنی را به وجود آورده اند. دمای هوای این کوه در فصول سرد سال تا 60 درجه زیر صفر می رسد و در فصل تابستان تا چندین درجه زیر صفر گرم تر می شود. قله دماوند که نماد پایداری و استواری در فرهنگ ایران است، به عنوان اولین اثر طبیعی ایران در فهرست آثار ملی کشور ثبت شده است.

کوه سهند، جاذبه ای بی نظیر در جنوب تبریز

دماوند

دریاچه تار

دریاچه تار یکی از جاذبه های معروف دماوند است که در قسمت شرقی آن واقع شده و حدود یک ساعت با دماوند فاصله دارد. اطراف این دریاچه کوه هایی قرار گرفته اند که ارتفاع آن ها از 50 تا 500 متر متغیر است. ماهیگیری یکی از سرگرم کننده ترین کارهایی است که می توانید در این دریاچه انجام دهید.

 

غار رود افشان

غار رود افشان دهانه بزرگ و هلالی شکلی دارد که حدود 20 متر ارتفاع و 29 متر طول دارد. مسیر منتهی به غار رود افشان دماوند بسیار سرسبز و زیبا است و محل مناسبی برای پیاده روی و کوهنوردی می باشد. این غار در 42 کیلومتری جنوب شرقی دماوند واقع شده و حدود 2 ساعت با تهران فاصله دارد.

برای مشاهده ادامه مطلب کلیک کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی