رزرو آنلاین اقامتگاه

سفرپین سامانه جامع رزرو آنلاین و بانک اطلاعاتی اقامتگاه های گردشگری در ایران است.

رزرو آنلاین اقامتگاه

سفرپین سامانه جامع رزرو آنلاین و بانک اطلاعاتی اقامتگاه های گردشگری در ایران است.

سفرپین سامانه جامع رزرو آنلاین و بانک اطلاعاتی اقامتگاه های گردشگری در ایران است که با هدف دسترسی آسان و بدون واسطه مسافران به اطلاعات اماکن اقامتی تاسیس گردیده است.

  • ۰
  • ۰

اگر از پرواز می ترسید نگران نباشید چون شما جزو یک چهارم از کل جمعیت افرادی هستید که هنگام سفر با هواپیما، ترس از پرواز را تجربه کرده اند. کسانی که از پرواز می ترسند معمولا قبل از پرواز شرایط آب و هوایی را بررسی می کنند و همواره خود را در حال ورود به هواپیما تصور می کنند که همین کار باعث افزایش استرس و اضطراب در آن ها می شود. ممکن است همه چیز در هواپیما از جای تنگ و محدود برای نشستن گرفته تا عدم اطلاع از شرایط محیطی باعث شود تا شما بیشتر احساس ترس و اضطراب داشته باشید اما با نکاتی که در این مطلب ذکر می شوند، می توانید بر ترس خود غلبه کنید.

بهترین شهرهای ایران برای مسافرت و بازدید

ترس از پرواز

با نحوه کار هواپیما آشنا شوید

یکی از مهمترین دلایلی که باعث ایجاد ترس از پرواز می شود این است که اکثر مردم از اینکه هواپیماها چگونه قادر به پرواز کردن هستند اطلاعی ندارند. این در حالی است که همانطور که زیردریایی ها برای زیرآب و ماشین ها برای جاده ها طراحی شده اند، هواپیماها نیز به گونه ای طراحی شده اند که در آسمان بهترین کارایی و امنیت را داشته باشند.

به خلبان اعتماد کنید

درک اینکه پرواز بدون ترس چقدر می تواند لذت بخش باشد ساده نیست اما خلبان ها از کسانی هستند که شور و علاقه خاصی به کار خود دارند. این افراد با دقت بالا انتخاب می شوند و دوره آموزش آن ها چندین سال طول می کشد تا به جایی که در حال حاضر هستند برسند.

برای مشاهده ادامه مطلب کلیک کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی