رزرو آنلاین اقامتگاه

سفرپین سامانه جامع رزرو آنلاین و بانک اطلاعاتی اقامتگاه های گردشگری در ایران است.

رزرو آنلاین اقامتگاه

سفرپین سامانه جامع رزرو آنلاین و بانک اطلاعاتی اقامتگاه های گردشگری در ایران است.

سفرپین سامانه جامع رزرو آنلاین و بانک اطلاعاتی اقامتگاه های گردشگری در ایران است که با هدف دسترسی آسان و بدون واسطه مسافران به اطلاعات اماکن اقامتی تاسیس گردیده است.

  • ۰
  • ۰

بدیهی است با توجه به تجربیات قبلی خود در مسافرت، تمایل دارید همیشه لوازم ضروری خود را همراه داشته باشید. اما گاهی اوقات پس از آماده کردن آن ها و زمان ورود به هواپیما، به دلیل مسائل امنیتی مجبور می شوید تا از برخی لوازم ضروری خود چشم پوشی کنید. برای جلوگیری از این اتفاق ناخوشایند، حیاتی است که قبل از بستن چمدان و آماده کردن لوازم از لیست وسایلی که همراه داشتن آن ها در هواپیما غیرمجاز است اطلاع داشته باشید.

معمولا سوالاتی که در خصوص همراه داشتن وسایل در هواپیما پرسیده می شود بسیار متنوع است. برای مثال از " در هواپیما چه مقدار مایعات می توانم همراه خود داشته باشم؟ " تا سوالات عجیب و غیر معقول.

در ادامه این مطلب یک لیست منتخب از متداول ترین سوال و جواب هایی که در رابطه با همراه داشتن وسایل در هواپیما پرسیده می شود را مشاهده خواهید کرد.

آماده کردن خودرو برای مسافرت در زمستان

مسافرت با هواپیما

آیا همراه داشتن فندک در هواپیما مجاز است؟

مطمئنا در صورتی که بدانید مسافری که کنار شما نشسته است، فندکی همراه خود دارد که قابلیت استفاده به عنوان سلاح را دارد احساس خوبی نخواهید داشت.

کاملا قابل درک است که چرا قوانین سخت گیرانه ای در خصوص همراه داشتن فندک در هواپیما وجود دارد. اگر سیگار می کشید لازم نیست نگران این قانون باشید چون بر اساس قوانین تعیین شده همراه داشتن فندک های گازی و ساده در هواپیما مانعی ندارد. اگرچه مجاز هستید تا فندک را در کیف دستی یا جیب خود داشته باشید اما باید توجه کنید که نباید از آن استفاده کنید یا از جیب خود خارج کنید.

 

برای مشاهده ادامه مطلب کلیک کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی