رزرو آنلاین اقامتگاه

سفرپین سامانه جامع رزرو آنلاین و بانک اطلاعاتی اقامتگاه های گردشگری در ایران است.

رزرو آنلاین اقامتگاه

سفرپین سامانه جامع رزرو آنلاین و بانک اطلاعاتی اقامتگاه های گردشگری در ایران است.

سفرپین سامانه جامع رزرو آنلاین و بانک اطلاعاتی اقامتگاه های گردشگری در ایران است که با هدف دسترسی آسان و بدون واسطه مسافران به اطلاعات اماکن اقامتی تاسیس گردیده است.

  • ۰
  • ۰

منارجنبان اصفهان

شهر اصفهان از قدیمی ترین و پربازدید ترین شهرهای ایران است که گردشگران داخلی و توریست های بین المللی توجه ویژه ای به آن دارند. در سفر به اصفهان علاوه بر اینکه می توانید از آثار تاریخی گوناگون و متعدد آن بازدید کنید، می توانید از غذاهای فوق العاده و هتل های لوکس این شهر نیز بهره ببرید. در میان تمام آثار تاریخی و جاذبه های اصفهان، می توان منارجنبان را از جالب ترین آن ها دانست که البته شهرت کمتری نسبت به دیگر آثار دارد. منارجنبان، مناری متحرک است و به دلیل تاریخچه و معماری منحصر به فردی که دارد می تواند برای هر گردشگری جذاب باشد.

منارجنبان، شاهکار معماری اصفهان

منارجنبان

منارجنبان متشکل از دو مناره آجری است که با کمی فشار می توان آن ها را تکان داد. شگفتی این بنا به این دلیل است که با تکان دادن مناره اول، مناره دوم نیز به لرزش در می آید. در اصل این مکان آرامگاه عارف و مردی مشهور در قرن هشتم به نام عمو عبدالله بن محمد است. این بنای تاریخی همزمان با سلطنت سلسله ایلخانیان ساخته شده و به دلیل معماری خاصی که دارد بسیار با ارزش و حائز اهمیت است. منارجنبان در قسمت غربی اصفهان، تقریبا در حاشیه شهر و در بلوار آتشگاه واقع شده است. از نزدیک ترین جاذبه های گردشگری به این مکان می توان به پارک جنگلی ناژوان، باغ پرندگان، آتشکده، آکواریوم اصفهان و کلیسای وانک اشاره کرد.

برای مشاهده ادامه مطلب کلیک کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی