رزرو آنلاین اقامتگاه

سفرپین سامانه جامع رزرو آنلاین و بانک اطلاعاتی اقامتگاه های گردشگری در ایران است.

رزرو آنلاین اقامتگاه

سفرپین سامانه جامع رزرو آنلاین و بانک اطلاعاتی اقامتگاه های گردشگری در ایران است.

سفرپین سامانه جامع رزرو آنلاین و بانک اطلاعاتی اقامتگاه های گردشگری در ایران است که با هدف دسترسی آسان و بدون واسطه مسافران به اطلاعات اماکن اقامتی تاسیس گردیده است.

  • ۰
  • ۰

شوشتر نمادی از فرهنگ ایران باستان و یکی از مراکز توریستی مهم کشور است. اگرچه شهر شوشتر کمتر در لیست مقاصد گردشگران قرار می گیرد اما دارای جاذبه های تاریخی فوق العاده ای مثل سیستم آبرسانی باستانی، زیارتگاه ها و بناهای تاریخی مرتبط به دوران قاجار است که همگی از اهمیت بالایی برخوردار هستند. شوشتر یکی از بهترین مکان ها برای برقراری ارتباط با افراد محلی است و دلیل آن عدم ازدحام و شلوغی های رایج در جاذبه های گردشگری است. در این مطلب با مهمترین جاذبه های گردشگری شهر شوشتر آشنا خواهید شد.

 

سازه های آب رسانی شوشتر

ساخت و ساز اولیه این مجتمع به قرن پنجم دوران هخامنشی و دوران سلطنت داریوش بزرگ باز می گردد اما قسمت عمده ساخت آن در دوره ساسانیان و با هدف استفاده بهینه از آب و تصفیه آن به روش های باستانی بود. سازه های آبی شوشتر مجموعه ای از پل ها، حوضچه ها، سدها، کانال ها و تونل ها است. جین دیلافوی، باستان شناس مشهور فرانسوی در گزارشی از سفرهایش به این مکان، از آن به عنوان بزرگترین مجموعه صنعتی قبل از انقلاب صنعتی یاد کرده است.

مطلب سازه های آبی شوشتر را بخوانید.

جاذبه های گردشگری شوشتر

بام شوشتر

بام شوشتر مکانی مناسب برای استفاده از چشم انداز فوق العاده این شهر است. چشم انداز جذابی از صحرا و بیابان در این منطقه به خصوص هنگام غروب آفتاب منظره جذابی را پدید می آورد که باعث می شود توریست ها و گردشگران آن را به عنوان یکی از مقاصد خود انتخاب کنند.

 

برای مشاهده ادامه مطلب کلیک کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی