رزرو آنلاین اقامتگاه

سفرپین سامانه جامع رزرو آنلاین و بانک اطلاعاتی اقامتگاه های گردشگری در ایران است.

رزرو آنلاین اقامتگاه

سفرپین سامانه جامع رزرو آنلاین و بانک اطلاعاتی اقامتگاه های گردشگری در ایران است.

سفرپین سامانه جامع رزرو آنلاین و بانک اطلاعاتی اقامتگاه های گردشگری در ایران است که با هدف دسترسی آسان و بدون واسطه مسافران به اطلاعات اماکن اقامتی تاسیس گردیده است.

  • ۰
  • ۰

کشور ایران 22 اثر از لیست میراث جهانی یونسکو را در خود جای داده است و علاوه بر آن، مناطق گردشگری و دیدنی زیادی دارد که تصمیم گیری برای انتخاب مقصد را دشوار می کند.

پرسپولیس و پاسارگاد

 

پرسپولیس و پاسارگاد از آثاری هستند که از آن ها به عنوان معرف کشور ایران یاد می شود و هر دو آن ها از میراث جهانی یونسکو هستند. پرسپولیس در 518 سال قبل از میلاد و توسط داریوش اول ساخته شده است. ستون های بزرگ و زیبا و دروازه های تاثیر گذار پرسپولیس شما را تحت تاثیر قرار خواهند داد و با مشاهده آن ها می توانید به بزرگی و عظمت امپراطوری ایران باستان پی ببرید. این جاذبه تاریخی در 62 کیلومتری شهر شیراز قرار دارد.

پاسارگاد که از دیگر جاذبه های تاریخی ایران است توسط کوروش کبیر امپراطور ایران ساخته شد که امروزه یکی از میراث جهانی یونسکو محسوب می شود. پاسارگاد به پایتخت کوروش تبدیل شد که دارای امپراطوری ای با فرهنگ های مختلف بود. مقبره کوروش بالای شش سنگ بزرگ و در دشت مرغاب واقع شده است که در 50 کیلومتری شمال پرسپولیس قرار دارد.

با مسجد گوهرشاد آشنا شوید.

جاذبه های گردشگری ایران

میدان نقش جهان و مسجد شیخ لطف الله

 

یکی از جذابترین و زیباترین شهرهای ایران اصفهان است که همیشه یکی از گزینه های سفر توریست ها بوده است. اصفهان در دوران صفویه پایتخت ایران بوده و به همین دلیل در کل شهر می توان آثار هنری و معماری فوق العاده ای را مشاهده کرد. یکی از زیباترین جاذبه های شهر اصفهان میدان نقش جهان است که علاوه بر اینکه جزو میراث جهانی یونسکو است، دومین میدان بزرگ در دنیا محسوب می شود. علاوه بر میدان نقش جهان، مسجد شیخ لطف الله نیز از جاذبه هایی است که زیبایی های آن هر توریستی را شگفت زده می کند.

 

برای مشاهده ادامه مطلب کلیک کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی