رزرو آنلاین اقامتگاه

سفرپین سامانه جامع رزرو آنلاین و بانک اطلاعاتی اقامتگاه های گردشگری در ایران است.

رزرو آنلاین اقامتگاه

سفرپین سامانه جامع رزرو آنلاین و بانک اطلاعاتی اقامتگاه های گردشگری در ایران است.

سفرپین سامانه جامع رزرو آنلاین و بانک اطلاعاتی اقامتگاه های گردشگری در ایران است که با هدف دسترسی آسان و بدون واسطه مسافران به اطلاعات اماکن اقامتی تاسیس گردیده است.

  • ۰
  • ۰

فضای کم، رفت و آمد مسافران، صدای فیلم و بازی های ویدئویی، گریه کودکان، نور خورشید که از پنجره های کنار هواپیما به صورت شما می تابد و استرس پرواز و چاله های هوایی، عواملی هستند که خواب در هواپیما را به امری غیرممکن تبدیل می کنند. اگر در مسافرت های هوایی خود با مشکل خواب دست و پنجه نرم می کنید نگران نباشید چون بسیاری از مسافران این مشکل را تجربه کرده اند. انتخاب صندلی مناسب و ایجاد تغییراتی کوچک در عادت ها و کارهایی که حین پرواز انجام می دهید، به شما کمک می کند که راحت تر بخوابید. نکات مهم برای خوابیدن در هواپیما را در ادامه مطلب مشاهده کنید.

 

صندلی خود را هوشمندانه انتخاب کنید

موقعیت صندلی شما در هواپیما یکی از مهمترین فاکتورهایی است که تاثیر زیادی در راحت خوابیدن در هواپیما دارد. سعی کنید صندلی کنار پنجره را انتخاب کنید چون در این صورت رفت و آمد دیگران در هواپیما شما را آزار نمی دهد و مجبور نیستید زمانی که دیگران می خواهند از سرویس بهداشتی استفاده کنند از جای خود بلند شوید تا آن ها بتوانند عبور کنند.

اگرچه فضای صندلی آخر هر ردیف نسبت به دیگر صندلی ها بیشتر است اما رفت و آمد مسافران و شکل خاص صندلی می تواند برای شما مشکل ساز شود. ناحیه دیگری که بهتر است از آن دوری کنید ردیف آخر صندلی ها است چون معمولا ردیف آخر نزدیک سرویس بهداشتی قرار دارد و رفت و آمد مسافران می تواند مزاحم خواب شما شود.

 خوابیدن در هواپیما

سبک سفر کنید

اگر دو کیف بزرگ با خود حمل می کنید ممکن است مجبور باشید یکی از آن ها را زیر پای خود بگذارید که با این کار فضای کوچک خود را کوچک تر می کنید. سعی کنید سبک سفر کنید و لوازم ضروری خود را در یک کیف قرار دهید و وسایلی را که ممکن است در طول سفر به آن ها احتیاج پیدا کنید را در محفظه پشت صندلی جلویی قرار دهید. قرار دادن وسایل در محفظه پشت صندلی به دلایل امنیتی با محدودیت هایی همراه است و در صورت انجام این کار ممکن است خدمه پرواز از شما بخواهند که وسایل خود را از آن محفظه خارج کنید.

 

برای مشاهده ادامه مطلب کلیک کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی